Klacht: Stoelen stuk

op 13 november 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 en een half jaar geleden hebben wij een tafel en 4 zwarte elegante stoelen gekocht.
Deze stoelen zijn afgelopen week stuk voor stuk aan het knakken. Ze ogen nog steeds prachtig maar we kunnen er niet op zitten daar de rugleuning helemaal geknakt is.
We zijn ontzettend zuinig op onze stoelen ze zien er nog uit als nieuw maar de stoelen zijn niet van goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit en niet duurzaam dus.
Helaas kunnen we de bon niet meer vinden.
We hebben gespaard om dit setje te kunnen aanschaffen en we hadden verwacht dat we hier jaren plezier van zouden hebben. Mail naar Leenbakker verzonden bonnen hebben we niet meer. Cash betaald. Leenbakker geeft aan dat het garantie termijn nog tot 1 december 2014 loopt. Bonnen of rekeningafschrift hebben ze nodig.
Hele slechte zaak, alleen leenbakker verkoopt deze stoelen dus een beetje raar dat ze blijven hameren en vragen naar een bon. Hele slechte kwaliteit producten en een slechte service. teleurgesteld. Indien er geen oplossing is dan kopen we nooit meer iets bij de Leenbakker.
We willen de rechtsbijstandverzekering inschakelen, zijn verzekerd daarvoor en dit bedrag is hoger dan de franchise die we hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we de oude stoelen mogen inleveren voor nieuwe of desnoods nieuwe stoelen kunnen kopen en daarbij een flinke korting krijgen.
Het product voldoet niet en is niet duurzaam . Ongeveer 70 euro per stuk betaald toen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door berram