Klacht: stoelen met houten draaivoeten

op 24 januari 2014 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Ik heb bij Prominent 2 stoelen gekocht en geleverd gekregen waarbij bij plaatsing bleek dat de bestelde houten voet niet mooi bij het interieur/vloer past. Bezorging heeft gelijk gebeld met hoofdkantoor. Verzoek binnen 1 week aan Prominent om de houten voet te wisselen voor een donker houtsoort. Dit blijkt alleen mogelijk met bijbetaling van
€140,- voor 2 stoelen. Aanschafprijs stoelen bijna € 5000,!!Dat is toch geen service! Ook tijdens het verkoopproces hadden wij al een zeer onplezierige ervaring met een verkoper die vrij agressief reageerde toen wij nog enige bedenktijd vroegen. Onze ervaring tot nu toe met dit bedrijf is zeker geen aanrader voor andere, ik ben diep teleurgesteld!! Dit is geen service!

als de houten voeten bij gelegenheid zonder kosten worden omgewisseld en een ander houtsoort.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prominent

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Prominent in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prominent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prominent

Heeft op 18 augustus 2014 om 10:31 geantwoord

Wij hebben de stoelen kosteloos voorzien van twee nieuwe voeten. Klant heeft ons aangegeven weer tevreden te zijn!

Heeft u ook een minder plezierige? Wij zijn oprecht nieuwsgierig naar hoe wij dit weer kunnen oplossen.
Neemt u gerust contact met ons op. Ons telefoonnummer is 0341-260676
Team Prominent