Klacht: Stoelen besteld

op 04 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Brief aan Leenbakker:

Beste lezer,

Ik heb de stoel Skagen 3 weken geleden besteld (11 november )Tot nu toe alleen de poten van de stoel binnengekregen. De klantenservice neemt niet op, die bel ik elke dag uren lang.
Nu heb ik een filiaal gebeld die met de klantenservice contact op heeft genomen. Ze beweren dat ze me een mail hebben gestuurd met daarin wanneer de rest van de stoelen komen ( half dec.) dat klopt niet ik heb niets ontvangen. Anders zou ik niet bellen.

Waarom staat er op de site dat dit artikel binnen 3 weken wordt bezorgd? En op voorraad is? Dit klopt dus niet. Ook staat er per 2 verpakt. Ik heb alleen 8 stoelpoten. Dan zijn de stoelen ook nog eens 30 euro goedkoper geworden inmiddels. Ik verwacht echt een reactie en die 30,- korting tegemoet. Want ik vind dit niet kunnen zo.

Als ik de korting die inmiddels op de site staat terug krijg op mijn bankrekening. En een excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneee