Klacht: Stoelen al 2 weken retour maar nog niets mee gebeurd.

op 25 september 2016 over Designonstock in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben bij Eijerkamp 2 Solo fauteuils ad € 1849,00 per stuk + een Bimbom pouf van € 419,00 van Design on Stock gekocht. De meubels zijn op 3 augustus 2016 geleverd. De leren bekleding bleek diverse strepen en krassen te bevatten en daarover hebben wij geklaagd bij Eijerkamp. Ze hebben de stoelen bij ons thuis bekeken en vonden de gebreken zodanig dat ze de klacht doorgespeeld hebben aan Design on Stock. We werden vervolgens gebeld door mevr. De Weerd van Design on Stock en er werd een afspraak gemaakt om de stoelen op te halen. Dit is ook niet zonder slag en stoot gegaan daar wij er helemaal niet blij mee waren dat ze opgehaald zouden worden.
Mevrouw de Weerd van Design on Stock heeft ons, na haar vakantie toen ze wat meer tijd had om ons te woord te staan, weer gebeld.
In dit gesprek legde ze uit dat de stoelen opgehaald werden juist omdat er wat mee moet gebeuren. Als ze hierover zouden twijfelen dan zouden ze niet eens opgehaald worden.

Ze doen zaken met een HEEL GOED vervoersbedrijf wat de leveringen heel goed verpakt en snel levert.(??)
Omdat er niets anders op zat hebben wij hier akkoord voor gegeven. We zouden de stoelen 3 weken kwijt zijn…
Op 9 september heb ik aan mevrouw Weerd bevestigd dat de stoelen 13 september opgehaald zouden worden. Waarop ik bericht van
haar terug kreeg dat ik in de week van 13 september op de hoogte gehouden zou worden m.b.t. de retournering.

Afgelopen woensdag 21(!) september heb ik mevrouw Weerd een berichtje gestuurd dat ik nog niets van haar had gehoord. Hierop
niets vernomen.

Vanmorgen (23 sept) heb ik zelf maar eens gebeld. Wat zijn ze toch service gericht bij Design on Stock waar ze zo prat op gaan!!

Mevrouw Weerd wist mij doodleuk te vertellen dat de stoelen nog niets eens BINNEN waren bij hen. Ongelooflijk!!!!!

Ze worden a.s. dinsdag, 2 weken later, bij Design on Stock verwacht. Alsof het heel normaal was!!! Het vervoersbedrijf had waarschijnlijk
nog geen ritje hun kant op gehad. Dit was wat ze letterlijk zei! Waarop ik haar vroeg hoe dat zat met 3 weken de stoelen kwijt zijn.

Ze durfde het gewoon aan om te zeggen dat de 3 weken gaan lukken. Natuurlijk kan het door omstandigheden langer duren…pffff.

Wat ze ook nog durfde te zeggen was dat we toch afgesproken hadden dat ze mij zou bellen als ze geleverd zouden zijn door JP.

Ik heb mijn ongenoegen (erg zacht uitgedrukt) geuit bij mevrouw Weerd. Maar ja, je schiet er niets mee op. Wel heb ik haar
nog een berichtje gestuurd en benadrukt hoe kwaad ik eigenlijk echt ben. Daar heb ik natuurlijk niets op gehoord…

Ondertussen heb ik enig speurwerk verricht. Ik heb JP Haarlem zelf gebeld waarom de stoelen daar zo lang staan. Het antwoord was
dat ze daar “gewoon”waren blijven staan. Was wat later ingepland. Normaal gebeurt dat niet. (?!) Terwijl de mannen die de stoelen kwamenophalen zeiden dat ze 15 of 16 september naar Design on Stock zouden worden gebracht.

Wat een GOED vervoersbedrijf!

Toch fijn dat Design on Stock daar grip op heeft en het zelf zo goed in de gaten houdt….

Ik hou ook mijn hart vast hoe de klacht van de stoelen opgelost gaat worden. Het vertrouwen is er nu eigenlijk al niet meer…

Zodra wij de stoelen en de pouf binnen 3 weken retour hebben, ZONDER krassen en strepen en zonder kleurverschil (mochten ze worden herbekleed....)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Designonstock

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Designonstock nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Driesenaar