Klacht: stoelen

op 03 februari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren bij de leenbakker geweest in Stadskanaal. ging heen om een dekbed overtrek te kopen voor mijn zoon. maar binnen ook maar even bij de outlet kijken daar zag ik 4 stoelen staan die ik wel leuk vond maar er stond geen prijs bij vermeld . 1 stoel miste een wieltje. mijn zoon op zoek naar personeel en kwam terug met 2 personen een jongen en een meisje ik vroeg wat de stoelen kosten 35 euro de prijs stond mij wel aan en zeg ik stuur mijn man een foto en app maar hij reageerde niet dus ik bellen. intussen liep personeel weer weg omdat ik moest verleggen . mijn man was het ermee eens en dus mijn zoon weer op zoek naar hulp . dit keer iemand anders dan ons eerst hielp ik zeg ik wil e stoelen graag mee zegt de jongen oh maar die zijn gereserveerd ik was erg boos toen en zeg waarom zetten jullie dat er niet bij dan van gereserveerd ja vergeten zegt hij ja daar heb ik wat aan. dus zeg tegen hem kom dan maar met een oplossing of ander aanbod nou ik kan alleen maar sorry zeggen zegt hij . hij heeft nog iemand erbij gehaald denk hoofd van filiaal daar maar ook hij kwam niet met een ander aanbod foutje is menselijk kreeg ik alleen te horen.nou ik was echt pissig en nog steeds vind het geen manier had de stoelen in gedachte al bij mij thuis staan .

Gewenste Oplossing:

ben tevreden als er een oplossing komt heb nog voorgesteld stoelen uit de winkel maar dan voor andere prijs dus goedkoper desnoods outlet prijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ina stoevelaar