Klacht: Stoel met minder beenruimte heenreis en terurreis geen bevoorrading eten

op 09 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

22 juni vlucht Corendon CAI 509 naar Alanya. Stoel 32D had een afwijking n.l. veel minder beenruimte dan de stoel
32 C van mijn echtgenoot en alle andere normale vliegtuigstoelen. Hierdoor kon ik mijn benen niet voor mij plaatsen omdat de ruimte hiervoor te klein was. De gehele reis was ik dus genoodzaakt om mijn benen schuin richting gangpad te plaatsen. Dit veroorzaakte rugpijn. Bij de stewardes gemeldt die zij dat ik een andere plaats zou krijgen als die aanwezig was maar dit niet mogelijk.

Vergoeding van mijn vliegticket omdat dit echt een afwijking/defect van de stoel was. Normaal is de beenruimte voldoende en kan ik mijn benen dus recht vooruit plaatsen.
Bij de terugreis heb ik uit voorzorg voor ons beide een longlegs plaats 16 E bijgekocht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:37 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door r.post