Klacht: Stoel gereserveerd en betaald.

op 08 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Ik lijd aan heel zware claustrofobie en heb op tijd mijn stoel geresveerd en betaald.
Nu wou mijn schoonzus haar stoel ook reserveren en dat kon op dezelfde stoel.
Na 4x te bellen en door verbonden te worden.
Kreeg ik eindelijk een antwoord en de oplossing was in plaats van 2x de 2 de rij !!
Moet ik het nu doen met rij 4 en rij3 !!daarop zegt de dame dat de mensen hun stoel niet kan afnemen. Om aan mij te tegen. Ik heb die wel als eerste geresveerd donderdag onder de nr 32 33 835 Chebaa amimou Awisa
En bevestig onmiddellijk ontvangen.
Ik vind deze zeker niet de juiste behandeling.
Door deze fout moet ik meer medicatie innemen om toch nog op verlof te kunnen.
Ik hoop op een correcte antwoord.
Mvg

Gewenste Oplossing:

Zal ik zeker doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Awisa