Klacht: stinkende was- slechte monteur

op 08 september 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

De nieuwe wasmachine geeft stinkende was. De levreancier heeft de wasmachine geinstaleerd en adviseerde mij dat ik de wasmachine eerst een keer leeg moest laten draaien alvorens ik de was zou wassen. Dit heb ik gedaan. De 1e was kwam er stinkend uit. Hierop heb ik de leverancier ( Media Markt )gebeld. Deze weigert de wasmachine terug te nemen. Hierop moest eerst een monteur komen.
Op dinsdag 6 september 2016 is er een monteur langs geweest. Dit is ruim 1,5 week nadat de wasmachine geleverd is! Deze monteur zou kijken naar de defecte wasmachine.
Dit kijken heeft deze man zeer letterlijk genomen. Hij heeft alleen staan kijken naar de wasmachine. Er is geen stuk gereedschap uit de koffer gekomen. De man verklaard dat het feit dat de was stinkt aan het gebruik van het wasmiddel ligt en niet de machine. Ik vind hem een schande als monteur. Er kwam enkel smoesjes en onzin uit zijn mond: Het ligt aan de manier waarop u wast. U stopt er teveel was in. U stopt er te weinig was in. U gebruikt teveel wasmiddel. U gebruikt te weinig wasmiddel. Het wasmiddel is te oud want het ligt soms wel tot 3 jaar in de winkel. Het ligt aan de chemische samenstelling van het wasmiddel. Etc etc etc. Deze man is een schande voor het monteursschap. Wat heeft u voor een flut personeel in dienst? Ja dat de was stonk dat rook hij ook maar dat ligt allemaal aan de gebruiker en niet aan de wasmachine. Nu heeft deze briljante geest na het drinken van een kop koffie en het kijken naar de wasmachine zonder ook maar iets gedaan of opgeschreven te hebben mijn huis weer verlaten. Hij heeft wel de moeite genomen om een rapport op te stellen en deze naar de verkopende partij (mediamarkt) te sturen zodat ik geen nieuwe wasmachine kan krijgen. Een rapport opgesteld? Van wat? Hij heeft geen fluit uitgevoerd. De Media markt weigert nu de wasmachine retour te nemen. Ik kan hem nu niet eens terug sturen. Allemaal heel fijn: bijna 400 euro lichter, een wasmachine die stinkende was aflevert, 39 weken zwanger en een 1 jarig kind wat hier rondloopt. Maar die mogen van uw geweldige monteur in stinkende kleding rondlopen. Schandalig.
De opmerkingen die ik van de monteur heb gehoord zijn ronduit belachelijk: Ja, wat kan ik er aan doen? Het is een nieuwe wasmachine daar ligt het niet aan. Ooit gehoord van fabricagefouten? Nee dat kon allemaal niet. Hij zat al 28 jaar in het vak, wat wist ik er nou van.

Dat de wasmachine teruggaat en ik mijn geld terug krijg. Het is een hoop geld voor een alleen staande moeder van 2.
Dat deze monteur nooit meer op pad gestuurd word.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kitty-01981