Klacht: stinkende was- slechte monteur

op 10 september 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn nieuw gekochte wasmachine geeft stinkende was. De wasmachine is uitgepakt en op zijn plaats gezet door de leverancier. Deze adviseerde mij eerst de wasmachine op het hoogste programma te draaien alvorens in de was zou draaien. Dit heb ik gedaan. De 1e was kwam er gelijk stinkend uit waarop ik de leverancier (mediaMArkt) heb gebeld. Deze weigert de machine terug te nemen omdat ik hem al gebruikt heb. Hierop is een monteur geweest om naar de machine te kijken. Zijn rapport zou leidend zijn.
Op dinsdag 6 september 2016 is er een monteur langs geweest. Deze man zou kijken naar de defecte wasmachine.
Dit kijken heeft deze man zeer letterlijk genomen. Hij heeft alleen staan kijken naar de wasmachine. Er is geen stuk gereedschap uit de koffer gekomen. De man verklaard dat het feit dat de was stinkt aan het gebruik van het wasmiddel ligt en niet de machine. Ik vind hem een schande als monteur. Er kwam enkel smoesjes en lulkoek uit zijn mond: Het ligt aan de manier waarop u wast. U stopt er teveel was in. U stopt er te weinig was in. U gebruikt teveel wasmiddel. U gebruikt te weinig wasmiddel. Het wasmiddel is te oud want het ligt soms wel tot 3 jaar in de winkel. Het ligt aan de chemische samenstelling van het wasmiddel. Etc etc etc. Wat heeft u voor een flut personeel heeft u in dienst? Ja dat de was stonk dat rook hij ook maar dat ligt allemaal aan de gebruiker en niet aan de wasmachine. Nu heeft deze briljante geest na het drinken van een kop koffie en het kijken naar de wasmachine zonder ook maar iets gedaan of opgeschreven te hebben mijn huis weer verlaten. Hij heeft wel de moeite genomen om een rapport op te stellen en deze naar de verkopende partij (MediaMarkt) te sturen zodat ik geen nieuwe wasmachine kan krijgen. Een rapport opgesteld van wat? Hij heeft totaal geen handelingen uitgevoerd. De Media Markt weigert de stinkende was lever wasmachine retour te nemen. Allemaal heel fijn: bijna 400 euro lichter, een wasmachine die stinkende was aflevert, 39 weken zwanger en een 1 jarig kind wat hier rondloopt. Maar die mogen van uw geweldige monteur in stinkende kleding rondlopen. Schandalig.
De monteur kan alleen maar belachelijke opmerkingen maken zoals: Ja, wat kan ik hier aan doen? Het is een nieuwe wasmachine daar ligt het niet aan. Ooit gehoord van fabricagefouten? Nee, dat kon allemaal niet. Ik begreep er niets van. Hij was toch de monteur en heeft al 28 jaar ervaring wat weet ik dan van.

Als de wasmachine opgehaald wordt en ik mijn geld terug krijg. Het is een hoop geld voor een alleenstaande moeder met 2 kinderen. En dat deze zogenoemde monteur nooit meer ingezet wordt. Ik voel me zwaar in de maling genomen ( ik druk mij nu zeer netjes uit) door u als bedrijf en hem als monteur.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw kitty