Klacht: Stilzwijgend abbonement verlengen zonder toestemming

M.kuijten op 13 december 2019 over Sanoma in de categorie Media

Tot mijn schrik heb ik laatst 2 rekeningen ontvangen voor 2 abonnementen, story en flair.
Ik heb deze destijds gekocht, flair en story. Deze zouden automatisch stoppen en ik heb dit toen direct het bedrag via iDEAL betaald.

Ik heb zojuist de klantenservice van sanoma aan de lijn gehad en die zegt doodleuk dat de abonnementen gewoon stilzwijgend verlengd worden voor het volle tarief. Terwijl als je elke keer opzegt je elke keer korting krijgt.
Niet echt eerlijk tegenover je vaste klanten vind ik.

Echter wilde ik helemaal geen vaste klant worden en gewoon een paar keer tijdschriften ontvangen.
Na dit vervelende telefoongesprek ben ik nogmaals op de site gaan kijken en hier staat ook duidelijk bij dat de abonnementen automatisch stoppen.
Toch blijf ik nu met abonnementen zitten tot januari en dus ook rekeningen toegezonden krijgen.
Hoe gaan we dit oplossen? Want volgens mij en jullie website klopt hier niks van, hier staan duidelijk de woorden stopt automatisch.

Wanneer het bedrag van de acceptgiro kwijtgescholden word.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.kuijten