Klacht: Stille verlenging verzekeringen zonder communicatie

op 29 maart 2018 over VKG in de categorie Financieel Algemeen

Mijn klacht: deze verzekering is 6 jaar achtereen zonder mijn medeweten verlengd en zonder dat ik daar via email of andere wijze informatie over heb ontvangen. Dit kon VKG doen omdat automatische incasso aanstond en pas toen dit niet meer functioneerde vanwege de verhuizing van mijn rekening naar een andere bank, is er post gestuurd. Dat is uiteindelijk bij een oud adres terecht gekomen zodat ik daar (net) te laat van op de hoogte ben. Dagtekening van de brief is 14 febr. 2018 met aanmaning om te betalen binnen 15 dagen. Nu blijkt dit alweer uit handen gegeven te zijn aan een incasso bureau – erg klantonvriendelijk allemaal.
Daarbij: in de brief svan VKG taat dat ik via polismap.vkg.com inzage kan krijgen in mijn verzekeringen maar als ik daar een account aanmaak krijg ik de melding dat mijn polis geen bekende polis is bij hen. Kortom, ik ben niet per email op de hoogte gebracht, niet per post en kan zelfs online geen inzage krijgen.

Intrekking factuur 46285102 - stornering van bedrag - opzegging.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Deze klacht is opgelost - abonnement is opgezegd en bedrag over 2018 teruggekregen en de incasso rekening gestorneerd.

Alle klachten die gemeld zijn door