Klacht: Geen levering

Kerstin Vermote op 07 december 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

ik bestelde op 04/08/2016 een bestelling bij Stickeroe. Ik betaalde met Paypal en kreeg direct een bevestigingsmail. Een week later kreeg ik een mail dat mijn stickers werden verstuurd maar deze kwamen maar niet aan. Na een aantal mails (zonder antwoord) en een paar telefoons (waar ik steeds werd gevraagd mijn nr achter te laten en ik zou worden teruggebeld), ben ik gaan kijken op de facebookpagina van Stickeroe. Deze stond vol met klachten van mijn mensen die niets kregen!

Plots einde oktober een positieve boodschap. Op de facebookpagina van Stickeroe vertelde het bedrijf dat ze door een verhuis en een probleem met internet een grote achterstand liepen en dat alles zo spoedig mogelijk zou bijgewerkt worden. En inderdaad, 01/11/2016 kreeg ik opnieuw een mail aan dat mijn stickers werden gedrukt.
Helaas weer hetzelfde verhaal want tot op heden nog steeds niets ontvangen. Ook op mijn mail krijg ik geen reactie.

Wanneer ik naar de facebookpagina ga, zie ik dat alle negatieve reacties verwijderd zijn.

Gewenste Oplossing:

NIETS

Alle klachten die gemeld zijn door