Klacht: Sticker op Senseo Twist

op 10 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Senseo Twist gehad voor mijn verjaardag.(dus zonder bon) Na openen zat er een sticker op het XL- waterreservoir.
Deze was er onmogelijk af te krijgen zonder schade. Philips klantenservice gemaild en deze stuurde het volgende bericht: Als U een foto stuurt maak ik het in orde. Na enige tijd niets gehoord te hebben wederom gebeld en ditmaal gaf een medewerker aan dat dit probleem bekend was van vroeger maar dat er op de nieuwe series niet meer zo;n sticker zat en dat waarschijnlijk Douwe Egberts deze er op geplakt had en dat ik bij hen moet zijn. Het mooie is dat als ik Douwe Egberts bel ik een bandje krijg waarop gezegd wordt dat ik bij Philps met zijn . Mooie cirkel zo. Voor de rest totaal geen reactie gehad waardoor ik nu dus eigenlijk min of meer verplicht ben om een andere te kopen in de winkel, het reservoir om te wisselen en deze weer retour brengen.

Gewenste Oplossing:

Nieuw waterreservoir en in ieder geval een verontschuldiging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald-Blok