Klacht: Service / afspraken na komen

op 30 december 2017 over Stern Auto Amersfoort in de categorie Autodealers

Tijdens de decemberdeals van €2000,- extra inruil korting naar vestiging Amsterdam gegaan. Vanuit daar Amersfoort gebeld voor een beschikbare auto of deze in de vestiging stern amersfoort stond daar eenmaal aangekomen bleek de auto er niet te zijn en moest nog binnen komen . Na te hebben gekeken was de prijs van deze occasion plots met €2000,- verhoogt . Tijdens het gesprek dit aangehaald en de prijs was plots weer verlaagt op de site. Tijdens het overleg over de prijs kon ik ineens geen aanspraak maken op de €2000,- extra inruil korting. Hierdoor konden we het niet eens worden over de prijs terwijl ze hier toch echt mee adverteren. Ik vind dit een gele slechte service rn had dit zeker niet verwacht van een officiële Mercedes dealer.

Te krijgen waar mee wordt geadverteerd en mogelijk de auto alsnog aan te schaffen met de kortingen waar ik als klant recht op had.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stern Auto Amersfoort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stern Auto Amersfoort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denshel007