Klacht: Stelletje oplichters bij Leenbakker!!

op 03 april 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heel moeilijk om hier beschaafd en zonder te schelden mijn klacht neer te zetten. Vorig jaar januari Euroclick Laminaat aangeschaft bij Leenbakker. In februari is dit gelegd. Na 1 week begon het al uit elkaar te schuiven, wij dachten: komt vast omdat we het nog moeten ‘inlopen’.. niets was minder waar. Het clicksysteem brak af, stoelen die naar achter werden geschoven, bleven steken aan de zijkanten van het laminaat omdat dat uitstak! gevolg: steeds meer stukjes wat afbrak. 24 maart 2 nieuwe pakken gekocht, zodat we de ergste stukken in huis konden vervangen. Afijn.. het jaar verstreek.. en het laminaat werd steeds erger!! Oftewel: visite die langs kwam, begon het zelfs op te vallen hoe lelijk het laminaat geworden was. Stukken wat wel 1 cm uit elkaar was geschoven, en wanneer je het aantikt, breekt doodleuk het clicksysteem af. Na een jaar zijn we het zat en sturen we een mailtje naar Leenbakker, want tja.. er zit ten slotte 7 JAAR (!!!!!!!!!!!!!!!) GARANTIE op het laminaat bij INTENSIEF HUISHOUDELIJK GEBRUIK!!!! Mailtje met foto’s + het bonnetje gestuurd. eerst krijg ik een heel net mailtje terug van Dhr. Bakkenes (Filiaal Heerhugowaard) met wat vragen. Netjes beantwoord, en ineens krijg ik een mailtje met dat het onze eigen schuld wel zou zijn. Na een heel boos mailtje terug gestuurd te hebben, waar overigens niet op gereageerd is.. kreeg ik ineens een mailtje waarin stond dat ze een onafhankelijk bedrijf konden inschakelen (DEKA)die eventueel de expertise kon uitvoeren. Maarrrrr.. de klant moet dan wel €163,35 neerleggen hiervoor. heeft de klant gelijk, wordt dit bedrag teruggegeven. Zijn jullie helemaal gek geworden?! er staat 7 jaar garantie op het laminaat. waarom zou ik dan 163,35 betalen?! bovendien: na wat onderzoek op het internet, ben ik er ook achtergekomen dat klanten dat geld nooit meer terugzien, ook al staan ze in hun gelijk. ERg jammer dat jullie zo omgaan met jullie klanten. ik vind het echt belachelijk. dit is dus het beleid van leenbakker.

het zou fijn zijn als er vanuit leenbakker iemand langs komt (wat in de eerste instantie gezegd werd in de winkel!!) om het laminaat te bekijken en ons vervolgens tegemoet komt. of dat nou is met een redelijk bedrag of dat we een nieuwe vloer krijgen maakt niet uit, maar dit hoort absoluut niet!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht cathyotto

10 maanden geleden - Nog steeds geen oplossing na al die jaren!! WERKELIJK SCHANDALIG LEENBAKKER!!!!!!!!!!!! zogenaamd 'in behandeling' zodat het lijkt alsof jullie ermee bezig zijn. Ondertussen is er nooit contact opgenomen met me en hebben we uiteindelijk al het laminaat eruit gehaald, WEGGEGOOID en nieuw laminaat gehaald bij de Ikea. Voor mij geen leenbakker meer in huis. Jullie zijn oplichters, en niet zo een beetje ook!!! Schaam jullie, echt waar.

Alle klachten die gemeld zijn door cathyotto