Klacht: Stella livorno nieuw voor tweede keer in zes weken defect.

op 20 juli 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede maal in zes weken kan mijn vrouw de fiets niet gebruiken. Wederom stopt de fiets en geeft geen ondersteuning meer. Bel naar Nunspeet en wordt iedere keer aan het lijntje gehouden. Er wordt iedere keer gezegd dat de technische dienst terugbelt. Dit gebeurt niet. Het is nu zo dat er binnen 48 uur wordt teruggebeld. Dan moet de fiets nog gemaakt worden.
Ik vind dit geen reclame voor Stella, vooral omdat er reclame gemaakt wordt binnen 48 uur lossen we het probleem op.
Voor een nieuwe fiets en de manier waarop door opgelost wordt hef ik geen begrip meer!

Groet, Jack Wijn

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem vlot wordt opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 22 juli 2016 om 07:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jack Wijn