Klacht: stella laat niets meer van zich horen na div keren te hebben gebeld

op 11 mei 2020 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Hallo, wij hebben vorig jaar april een stella vicenza black mds gekocht,hiermee vanaf het begin problemen met de elektronica van het shimano steps systeem gehad,fiets div nagekeken en uiteindelijk eind nov een andere gekregen in de hoop dat het opgelost was maar helaas met deze fiets dezelfde problemen,na overleg een andere fiets uitgezocht met ander systeem en dit zou overlegt worden en we zouden een mail krijgen en hierover gebeld worden maar nu al 3 weken niets gehoord.zelf heb ik al een aantal keren gebeld en steeds word er beloofd dat ik terug gebeld word,niet dus en ben het nu goed zat en wil mijn geld terug.

Als ik de andere uitgekozen uitgekozen(goedkopere) fiets krijg en resterende geld terug krijg of het volledig bedrag van de dure fiets terug krijg zodat wij verder kunnen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 12 mei 2020 om 09:27 geantwoord

Geachte heer Huizer,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te moeten lezen dat dit uw ervaring is en dat het nog niet is gelukt om in contact te komen met de juiste afdeling.

Uw bericht is bij deze direct doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Mijn collega streeft ernaar om u hierover binnen 16 werkuren te mailen om samen tot een passende oplossing te komen.

Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn, mag u ons altijd telefonisch bereiken via 0341-252266.

Stefanie, Customer Care

Heeft op 25 mei 2020 om 15:05 geantwoord

Ik ben akkoord gegaan met voorstel van stella,maar wacht al 10 dagen op de uitvoering!!

Alle klachten die gemeld zijn door J Huizer