Klacht: stella avolon heeft steeds problemen

op 15 mei 2021 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

nieuwe stella avalon gekocht juni 2020. constant problemen. teveel om op te noemen!

ik ben pas tevreden als ik een geheel nieuwe fiets krijg!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Huenestein, Wat vervelend om te moeten lezen dat u op dit moment problemen ervaart. Wij hebben uw bericht daarom direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om te kijken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om ons te bellen op 0341-252266. We staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Marije - Webcare

Reactie van de melder van de klacht maandagmorgen fiets

2 maanden geleden - Naar aanleiding van mijn klacht heeft stella wel direct contact met mij opgenomen. zij kunnen niet eerder dan over 14 dagen de fiets ophalen!!!! Hoe is dit mogelijk !! Dus weer een vakantie(pinksteren) naar de knoppen!!!! Heb echt geen vertrouwen meer in deze fiets, heb stella dit ook medegedeeld. probleem ontstond na 3 weken nieuwe fiets in onze vakantie juli 2020!!

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 25 mei 2021 om 16:04 geantwoord

Geachte mevrouw Huenestein,

Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest betreffende uw klacht. Wij zullen uw fiets ophalen en geheel nakijken. Er zal een leenfiets bij u achtergelaten worden.

Wij sluiten voor nu deze melding af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten.
U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres [email protected] of bellen op 0341-252266.

We zijn er om u te helpen!

Melissa – Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door maandagmorgen fiets