Klacht: STEL VARKENS!

op 29 april 2016 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

3 maanden gezeik met betalen IK HEB AL 10 X GEZEGT SCHRIJF DAT GELD GEWOON AF…RAAD EENS… DAT DOEN ZE NIET ALLEEMAAL DE SCHULD BIJ ONS LEGGEN EN NU IS ALLES GEANULEERT DUS MOET NU FF 1100 EURO DOKKEN KAP MET DIE ONZIN!

INTERNET STAAT VOL MET KLACHTEN OVER JULLIE

OPLOSSING CONTRACT WEER AAN MAKEN EN GEWOON KAPPE DR MEE

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sepay B.V.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sepay B.V. nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

Bericht van Sepay B.V.

8 maanden geleden - Beste knor1994, Excuses voor deze hele late reactie. Voor deze site waren de inloggegevens nog niet in mijn bezit, vandaar. In mijn systeem kan ik u niet vinden onder het opgegeven e-mailadres. Kunt u mij meer details verschaffen? Aangezien ik mij niet in kan lezen op uw dossier, hierbij wel een aantal opmerkingen over incasso's. Wij kunnen elk termijn één keer incasseren. Indien dit om één of andere reden niet mogelijk is (bankrekening gewijzigd, geblokkeerd, onvoldoende saldo etc.), dan berichten wij u dat de betaling niet is gelukt. Dit betaalverzoek kunnen wij NIET opnieuw uitvoeren en zal o.b.v. een factuur moeten worden voldaan. Stuur mij uw klantnummer en dan gaan we kijken of we u hiermee kunnen helpen. Groeten, Nick

Reactie van de melder van de klacht knor1994

8 maanden geleden - Nou ik heb net gebeld en jullie zeggen gewoon lekker droog zoek het maar uit ... ik zit nu aan een incasso bureau van 1100 euro en een aparaat die ik niet eens kan gebruiken

Bericht van Sepay B.V.

8 maanden geleden - Heeft u voor mij uw klantnummer of bedrijfsnaam waarmee u bij ons bent geregistreerd? Dan kan ik met u meekijken. Groeten, Nick

Reactie van de melder van de klacht knor1994

8 maanden geleden - 10053395

Bericht van Sepay B.V.

8 maanden geleden - Beste heer Leclaire, Dank u wel hiervoor! We hebben uw zaak (nogmaals) uitvoerend doorgenomen. De rekening die u heeft ontvangen is uit het volgende ontstaan: Sinds december 2015 ondervinden wij problemen met het incasseren van uw abonnement. Ook op de verstuurde facturen hebben wij geen betaling(en) op mogen ontvangen. Sinds 1 maart jl. hebben we, na meerdere schrijven, uw abonnement vanuit onze kant beëindigd. Hiervoor heeft u een afkoopwaarde van deze overeenkomst ontvangen, zoals deze staat beschreven in onze algemene voorwaarden. Ik snap uw frustratie en uw boosheid, maar helaas kan ik in dit dit stadium niets meer voor u doen. Sorry hiervoor. Groeten, Nick

Alle klachten die gemeld zijn door knor1994