Klacht: Steiger als uitzicht bij hotel Freriks in Winterswijk

op 28 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Mijn man en ik hadden gisteren een overnachting van de HEMA bon van € 40,00 en ging naar Freriks in Winterswijk. Ze zijn daar buiten met een grote verbouwing bezig maar het zou beter zijn om de kamers tijdens die verbouwing goedkoper te maken. Het kapotte slot van het raam waar ze vanuit steiger de kamer in konden stappen werd na onze uiting van ongenoegen gelijk gerepareerd wat dan wel weer positief was. En vanaf half 6 s’ morgens een monotoon geluid ( een soort afzuigkapachtig geluid ) wat de hele dag aanhield en pas rond 11 uur s’avonds stopte. Dit verstoorde mij de rust vanaf half 6 tot aan moment van opstaan. Mogelijk is er iets aan vervanging toe.

Als u mij een tegoedbon toestuurt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:44 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door MarijkeJanssen