Klacht: Steenslag schade airco

op 02 juli 2015 over Onna Onna in de categorie Verzekering

3,5 half jaar geleden een nieuwe auto gekocht en uitgekomen bij Onna onna om deze te laten verzekeren. WA+Casco.

Nou is het volgende het geval: Airco is er langzaam mee gaan ophouden. Auto naar de garage gebracht en daar constateerden ze dat er een scheurtje in de condensor van de airco zat. Schade 900 euro. Onna Onna gebeld met de mededeling dat er door steenslag schade aan onze auto is gekomen. Na enige getwijfel en overleg kwam er naar voren dat ik schade wel kan claimen maar dat ik dan 4 jaar terugval in mijn schadevrije jaren. Dat zou betekenen dat ik op -1 kom te staan. En dat mijn premie 2x zo hoog wordt het aankomende jaar, ik gebonden ben aan Onna Onna en ik over 4 jaar op hetzelfde niveau zit als nu. Schade aan (alleen!!!!???) lak of ruit wordt alleen vergoed als dat gebeurt d.m.v steenslag.

Een collega van mij is exact hetzelfde overkomen en daar keerde (na tussenkomst schade-expert) wel uit. Nou snap ik dat niet elke verzekering hetzelfde is maar Onna Onna pretendeert heel goed voor haar klanten te zorgen terwijl dit juist niet zo is. Had op meer coulance geregeld! Beetje jammer Onna onna

Iets van coulance. Minder terugval in schadevrije jaren of een tegemoetkoming. Verder mogen de polisvoorwaarden ook wel wat duidelijker!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

Bericht van Onna Onna

4 jaren geleden - Klant gebeld en situatie uitgelegd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onna Onna in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onna Onna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onna Onna

Heeft op 16 november 2015 om 14:20 geantwoord

Klant gebeld en situatie uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaasplankje