Klacht: Steeds verschillende storingen

op 10 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hadden steeds storing of geen beeld dik anderhalf jaar gebeld gezeurd dat ze daar wat aan moeten doen uiteindelijk hele nieuwe kabel van kastje naar mijn huis gelegt nu half jaar later staat er in beeld. Neem een abonamend. Terwijl ik die al heb

Gewenste Oplossing:

Als Ziggo opstapt toen het nog van UPC was geen problemen gehad vanaf de dag dat het Ziggo werd alleen maar rotzooi

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Visserhooijenga