Klacht: steeds verkeerde oogmeting en bril word zo op je neus gezet en weg ermee.

op 24 juni 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

ben begin Mei begonnen met het meten van bril bij Dia drogist in Apeldoorn. 10 dagen llater bril klaar halen en weg. thuisgekomen kon ik er niet mee zien kon geen auto rijden doordat ik de borden niet lezen kon. gebels met Eyelove kreeg afspraak voor meting met de opticeen 10 dagen later , de brilzou worden aangepast weer 10 dag zonder.weer terug gekregen weer niet goed nu moest ik bij de tv van een meter halve meter ervoor ziten on scherp beeld te krijgen. Weer gemaild en gebeld weer nieuwe afsprak pas op 30 junie dan weer 10 dagen zonder. en hopelijk dan goed onder hand paar maande bezig en in die tijd nergen heen gekend. is barbaars is dan goedkoop zeggen ze.. ze vergeten de km die je moet rijden elke keer van Vaasen naar Apeldoorn naar DIA drogist. Dit zijn geen goed zaken voor oogmeten en verkoop. gewoon naar een opticien gaan. dit is een hel.

Ben pas tevreden als de bril goed is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 28 juni 2016 om 13:11 geantwoord

We hebben voor de klant een afspraak ingepland met onze opticien. Samen met de klant kijkt de opticien naar de juiste oplossing. Mocht er een nieuwe bril besteld moeten worden dan zullen we dat met spoed proberen te regelen. We begrijpen dat het soms vervelend is dat de opticien op afspraak langs komt, maar dat is nu eenmaal het concept van Eyelove.

Alle klachten die gemeld zijn door paul Jochem