Klacht: Steeds problemen met decoders

op 20 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al aantal jaar klant bij Tele2, helaas niet zonder problemen, nu heb ik in afgelopen 3 maanden als 3 x een andere modem nodig gehad. Elke keer duurt het opsturen van nieuwe decoder minstens 3 werkdagen. In de tussentijd kan ik steeds geen tv kijken, geen internet en geen telefoon gebruiken. Bvoendien werd ik vanochtend ook nog eens onaardig te woord gestaan ook.

Gewenste Oplossing:

Als vandaag nog met een koerier nieuwe modem geleverd kan worden op mijn adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Ludlage