Klacht: Stedin wil de grondkabel niet repareren

op 19 april 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Goede dag er is bij mij twee jaar geleden een storing in mijn aanvoer kabel van Stedin ontdekt door mijzelf
er zijn monteurs van Stedin bij geweest die hebben op mijn advies de tweede fase van de kabel gebruikt
op de eerste fase had ik namelijk als ik al mijn groepen uit zette en ik plaatste een meter tussen mijn gaspijp en een draad uit mijn woning gewoon spanning staan dit kan helemaal niet ook niet volgens die monteurs ik heb gevraagd om fase twee te gebruiken en daarmee was het opgelost wel was dit een tijdelijke oplossing
ik ben nu twee jaar verder en nu zeggen ze bij steden het werkt toch en we doen er niets meer aan
ik begrijp dat dit veel geld kost maar een lek in een grondkabel is voor niemand veilig
daarbij komt dat ik 10.000Kw per jaar gebruik heb en dat is niet normaal voor een gezin met drie mensen
als mijn buren hebben net als ik hiervoor tussen de 3000 en 4000 Kw verbruik
ik heb zelfs al mijn verlichting Led gemaakt en nog scheelt het niks
ik ben zelf electro monteur en weet dat als er een fase in een kabel verbrand is of er zit water in dat dan de hele kabel defect is
ik wil dus ook dat deze tijdelijke oplossing nu definitief opgelost wordt en dat mijn grond kabel wordt vervangen allen bij Stedin willen ze dit niet doen wat kan ik hier mee aan HELPT U MIJ AUB
groeten Johan van Dorp
Koningstraat 13
2713EP Zoetermeer
0793167778 of 0653832560

als de reparatie gedaan is

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stedin over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Stedin

1 week geleden - Geachte heer Van Dorp, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft date r nog herstel werkzaamheden moeten plaatsvinden. Wij begrijpen dat u graag wilt weten waar u aan toe bent. Kunt u verder toelichten wanneer deze werkzaamheden hebben plaatsgevonden? U geeft aan dat dit twee jaar geleden is geweest. Helaas kunnen wij in de periode 2015 geen bezoek aan uw adres kunnen terugvinden. Heeft het bezoek misschien in een andere periode plaatsgevonden? Tevens willen wij u aanraden, indien mogelijk, uw gegevens uit het bericht te verwijderen. Deze zijn nu openbaar gepost. Met vriendelijke groet, Nicole Stedin

Reactie van de melder van de klacht Johan van Dorp

7 dagen geleden - het kan ook iets eerder geweest zijn er zijn twee monteurs geweest die hebben mijn groepenkast op een andere fase aangesloten dit zou een tijdelijke oplossing zijn en nu zeggen Uw medewerkers het werkt nu toch dus we laten het zo maar de eerste fase is niet voor niks kapot ik ben zelf electro monteur en weet dat dan de rest van de kabel ook niet meer betrouwbaar is

Bericht van Stedin

4 dagen geleden - Geachte heer Van Dorp, Helaas kunnen wij met de door u doorgegeven gegevens nog geen bezoek in onze systemen vinden. Zijn de monteurs destijds vanuit de storingsdienst (0800-9009) aangestuurd? Met vriendelijke groet, Nicole Stedin

Reactie van de melder van de klacht Johan van Dorp

4 dagen geleden - Ja ik heb toen een storing gemeld en er zijn twee monteurs geweest die zeiden in eerste instantie ook dat wat er aan de hand was niet kon tot ik het liet zien ze begrepen er niks van en op mijn aanraden hebben ze toen fase twee aangesloten dit was tijdelijk hadden ze mij beloofd ik heb er zelfs een rekening van gekregen die later geseponeerd is

Alle klachten die gemeld zijn door Johan van Dorp