Klacht: Stedin laat ons letterlijk in de kou staan :(

op 11 oktober 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Beste,

Sinds een half jaar probeert onze aannemer en wij zelf een afspraak te krijgen om onze meterkast te laten keuren en een aansluiting te krijgen voor onze nieuwbouw woning. Tervergeefs kwam de monteur niet opdagen op gemaakte afspraken.

Na weken meerdere malen bellen per dag, en keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd te zijn (onderaannemer is ‘a.hak’), is de schouwer eindelijk langs geweest, maar hebben we nog steeds geen concrete afspraak voor de aansluiting. Terwijl we over anderhalve week gaan verhuizen, onze huidige woning is al verhuurd.

Verhuizing had ik me voorgesteld als een nieuw begin en mooie start. Het wordt nu kamperen in een woning waar de vloer niet gelegd kon worden, omdat we de vloereverwarming niet tijdig hebben kunnen verwarmen. De instalateur van onze vloer kan nu pas weer in december!

Vind de gang van zaken schandalig en hoop dat jullie dat ook vinden en de aansluiting regelen voordat we verhuizen op de 21e.

Alvast bedankt.

Minimaal NUTS aansluiting voor 21 oktober.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnjaCB