Klacht: Stedin laat ons in de kou staan nadat ze onze electriciteitsmast hebben afgesneden na onze woningbrand

op 11 oktober 2016 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Door een brand zijn wij ons woonhuis verloren, een woonboerderij in het buitengebied van Brielle. Dit heeft ruim 5 weken geleden plaats gevonden. Om de brandweer in de gelegenheid te stellen de brand te blussen heeft Stedin de dam bij de openbare weg doorgegraven en daar de stroomkabels losgeknipt.
Inmiddels,wonen wij in een tijdelijke woning (stavaravan) op ons eigen terrein. Het oude huis moet worden gesloopt en wij gaan daar t. z. t. een nieuw huis bouwen.

Nu komt ons grote probleem: wij proberen al die weken al om een tijdelijke bouwaansluiting te krijgen zodat wij zelf weer stroom hebben. Momenteel ligt er een losse kabel naar de garage van de buren zodat wij iets van stroom hebben, maar dit kan niet blijven duren natuurlijk.
Echter, alle telefoongesprekken eindigen met het bekende kastje en de muur. We komen niet verder dan een persoon die totaal geen benul heeft van de situatie, en maar aan de gang blijft met mailtjes en tekeningen en offertes, waar dan een foto bij moet van de meterkast. Die is afgebrand!! Hoe vaak moeten we dit nog uitleggen, we worden hier helemaal hopeloos van, en hebben al zoveel aan ons hoofd.

We zoeken een mens, iemand met gezond verstand, die gewoon even langs komt om ter plekke te beoordelen en af te spreken.
En alsjeblieft, praat niet van een doorlooptijd van 14 weken…… de buren zijn het nu al zat en trekken regelmatig de stekker er uit zodat wij iets hebben.
HELP, alsjeblieft!!!

Wij zijn tevreden wanneer er zo snel mogelijk iets, and langs komt die weet waar hij of zij het over heeft, zodat we concrete afspraken gemaakt kunnen worden. En zijn 100% tevreden wanneer we heel snel bouwaansluiting krijgen zodat we weer stroom hebben. De herfst is hier,,en dat is niet fijn zonder stroom.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stedin over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 14 oktober 2016 om 08:49 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wat een nare situatie! Het wachten op de nieuwe aansluiting maakt het er niet beter op, begrijpen we.

Inmiddels heb je ook contact gehad met ons webcare-team en hebben zij jou geholpen in contact te komen met de juiste mensen. Je hebt de gegevens van contactpersonen ontvangen en kan met hen contact zoeken mocht het nodig zijn. Wij gaan er dan ook vanuit dat alles in orde gaat komen.

Veel succes de komende tijd!

Met vriendelijke groeten,

Nicole
Stedin

Heeft op 02 november 2016 om 13:59 geantwoord

Het duurt en het duurt en het duurt maar ....

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne.t.mannetje