Klacht: status proefabonnement

op 04 juli 2017 over Noordhollands Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag gebeld met de servicedienst van Noord Hollands Dagblad met mevr. Tajana Gahenstein.
Ik wilde weten wat de status was van mijn aanmelding voor deze actie met kortingscode 16142CJ27HX4.
Zowel op mijn postcode 1624CJ7 als op de bezorgpostcode 1628DA9 kon zij mij niet vinden en wilde daarom mijn banmkgegegevens hebben.
Dat heb ik geweigerd. De banken waarschuwen im mers altijd om deze gegevens NOOIT telefonisch af te geven.
Mevr. Hagenstein gaf daarop erg bits als antwoord: dan kan ik u niet helpen en hing op.
Graag wil ik, van u een (re)actie op deze melding.

Gewenste Oplossing:

Als ik de status van mijn aanmelding krijg te horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Noordhollands Dagblad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lonius41