Klacht: statiegeld

op 22 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben in april j.l. statiegeldflessen ingeleverd t.w.v. 1 x €3,80 en 1.x. €7,70.
Op die dag zijn we vergeten om de bonnen in te leveren.
Door persoonlijke omstandigheden waren we helaas niet in de gelegenheid om de bonnen alsnog snel in te leveren.
Toen mijn man eindelijk weer in staat was om de bonnen in te leveren (helaas pas in juli j.l.) werd hem medegedeeld dat de bonnen verlopen waren en het geld niet meer kon worden terugbetaald.
Hierover zijn we erg teleurgesteld omdat we nergens hebben gelezen dat er een verloopdatum is op statiegeldbonnen on omdat we meer begrip van Albert Heijn hadden verwacht.

Gewenste Oplossing:

als we het statiegeld alsnog terugbetaald krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door statiegeld flessen