Klacht: Statiegeld

op 06 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik deed zo nu en dan online boodschappen bij de Jumbo. Helaas krijg je geen bonnetje bij het afrekenen, deze wordt dezelfde dag of 1 dag later gemaild. Afgelopen week heb ik te weinig statiegeld gekregen (ongeveer €2,00). Bij het afreken is dit niet zichtbaar omdat je dus geen bonnetje krijgt. Na het ontvangen van de digitale bon heb ik dit direct doorgegeven. Na 3x mailen en 1 week verder heb ik de hoop opgegeven aangezien er op de mail niet wordt gereageerd. Het gaat mij niet om de €2,00, maar op de manier hoe de Jumbo hun klanten behandelen (in dit geval ex-klant). Voor mij geen Jumbo meer.

Gewenste Oplossing:

Ik hoef geen oplossing, ik wilde dit alleen melden. Ik wilde alleen melden hoe slecht online klanten bij de Jumbo worden behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karel 54651