Klacht: Starre houding KPN Mobiel

op 25 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 oktober 2017 is mijn mobiele abbonement bij KPN verlengbaar.
Ik ben al ongeveer 10 jaar klant en wil in principe gewoon verlengen.
Dit zou ik graag willen doen in combinatie met een toestel van Sony, waar een leuke pre-order aanbieding loopt tot 1 oktober 2017.
Met KPN gebeld en gevraagd of er iets geregeld kan worden, zodat ik ondanks die éne dag verschil tussen verlengdatum en pre-order actie, toch gebruik kan maken van de aanbieding.
Ondanks 4 mobiele aansluitingen,internet, interactieve tv en vaste telefoonaansluiting op mijn adres, was er niets mogelijk.
Voor 1 dag verschil verschuilt KPN zich achter regels en procedures.
Diep, diep teleurgesteld over deze rigide opstelling van KPN, die helemaal niets doet om een vaste klant tegemoet te komen. Die nota bene maandelijks bijna €300 betaald voor hun diensten en producten.
Uitermate slecht en star van KPN!

Gewenste Oplossing:

Inschrijven op de pre-order actie gewoon mogelijk maken.
Waarom dit stuk laten lopen op 1 dag?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freddgraaf