Klacht: stapel bed sven gekocht bij leenbakker.

op 01 januari 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb voor mijn dochters stapelbed gekocht bij de Leen Bakker te Rotterdam Vierhavenstraat tel: 010-4774734.
geholpen door de heer J. Vlasblom. ze gaven ons 2 pakketten.
pakketten waren niet helemaal dicht. ik vroeg aan de heer J. Vlasblom of het goed was. Hij zei het is de laatste wat wij op dit moment hebben en mijn collega’s hebben het niet helemaal goed ingepakt maar is wel in orde. Ik heb met moeite vervoer kunnen regelen. Wij komen thuis en ontbrekende stukken en er is schade aanwezig. Heel erg vervelend. Ik wil nu teruggeven alleen ik heb geen tijd. ik moet hele week fulltime werken en geen vervoer. ze hebben volgens mij de laatste wat ze hadden wat ook afgekeurd is aan mij gegeven. ik ben van plan nooit meer wat bij Leen Bakker te kopen. Nu heb ik wat gekocht met veel ellende. Ik wil dit niet meer meemaken. Hoe moet ik nou vervoer en tijd regelen. niet leuk. mijn tel : 0649837791

dat ze zelf de spullen komen halen. mijn geld terug. excuses aanbieden. en bij elke levering controleren of alles in orde is.niet afgekeurde spullen geven. ik geef toch geld. zij mogen zelf ook wel wat verzinnen om ons alsnog tevreden te stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nisanur1