Klacht: Staopstoel

op 05 oktober 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De stoel die ik gekocht had was stuk. De toen aanwezige verkoper was heel erg arrogant en vervelend. Hij zei maakt U er maar een foto van en stuur die naar mij op. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Niet iedereen heeft een computer. Verder wilde wij hem laten zien wat er aan de hand was met de stoel. En toen zei hij dat hoeft niet want ik heb daar geen verstand van. En zei hij houd er rekening mee dat ik de boel ook flink kan ophouden zodat U nog langer op U stoel moet wachten. Verder werd er niet verteld hoe laat de nieuwe stoel zou komen.

Gewenste Oplossing:

De nieuwe stoel is prima. Dus verder niet zeuren. Alleen de verkoper zou wat vriendelijker moeten zijn. Als ik iets nodig heb in de toekomst koop ik dat niet meer bij hem in de zaak (overvecht)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elly Andringa van Gasteren