Klacht: Stalen armbanden met gesp sluiting schuiven open

op 11 juni 2021 over Lucardi in de categorie Juweliers

Drie stalen armbandjes met gesp besteld bij lucardi online voor Moederdag. Er zitten naast de twee stalen bandjes ook doorzichtige elastiekjes om, die hebben we gebruikt. Mijn moeder en ik zijn allebei een armbandje verloren ze blijven niet zitten en we hebben allebei een andere polsmaat. Zij die van haar buitenshuis. Ik vond de armband nog terug in de box, waarschijnlijk verloren bij het verschonen van de baby. Ik heb er dus nog twee, maar die durf ik nu niet meer te dragen, dus daar heb ik niets aan. Klantenservice komt met het standaard antwoord wij zijn niet aansprakelijk voor verlies voor de armband van mijn moeder.

Als Luigi Lucardi in ieder geval verantwoordelijkheid neemt en een medewerker in de winkel een week het armbandje laat dragen om zelf te ervaren dat je het armbandje verliest zodat deze uit de collectie kan worden genomen. Ik vind dat je die verantwoordelijkheid moeten tonen naar klanten. Wij zullen niet de enige zijn.

Bericht van Lucardi

1 maand geleden - Hi, wat vervelend dat de armband kapot is gegaan. Je kunt hier altijd voor naar een winkel in de buurt. Zij gaan over reparaties. Het zou natuurlijk jammer zijn als je de armband niet meer kunt dragen. Liefs, Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Angelaarmband