Klacht: stadsnaam bij verzendgegevens zogenaamd fout qua tekens

op 05 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

probeerde een aluminium hordeur te bestellen ingelogd en wel lukt t niet om mn verzendgegevens geaccepteerd te krijgen er wordt steeds gemenld dat ik geen speciale tekens in de stad naam moet invoeren doe i ok niet het blijft steeds ongeaccpeteerd met een roodmelding wat ik ook doe, heel raar aangezien al mn gegevens bekend zijn , heb een eigen klant nummer e.d. en de gegevens zijn vaker gebruikt en onveranderd, ik moet volgens de mevrouw vd klkantenservice een andere browser microsoft egde installeren raar, maar
hb ik dus maar gedaan maar dat helpt ook niet. wat ik ook kies ik krijg steeds dezelfde mevrouw ad lijn die vindt dat ze me verder ook niet kan helpen en dat ik t maar moet blijven proberen, nu een uur tevergeefs bezig en niet geholpen, niet opgelost, niet kunnen bestellen, zeer frustrerend zo’n niet verder helpende klantenservice

Gewenste Oplossing:

dat ik bij het zoveelste gesprek met de zelfde mevrouw wel geholpen wordt dan 'blijf t proberenipv fijne dag verder

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 juni 2021 om 18:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door liliane57