Klacht: staatsloterijbijzonderetrekking

op 21 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Geachte Mevr of Heer

dat ik graag die 4 lloten krijg waar ik recht op heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht marijke pool

3 maanden geleden - Mijn Klacht Geachte Mevr of Heer Ik heb gisteren een brief van de staatsloterij ontvangen en omdat ik ook lossen loten heb gekocht heb ik dat ook aan gevraagd . En de brief was toen via de bank maar kan nu niet met mij referentie nr niet aanvragen om dat ik maar een bank nr heb en krijg erbij te staan dat het bank nr bekent is hoe nu verder. hoe kan ik mij loten kregen bellen heeft geen zien krijg geen verbinding met jullie hoe nu verder hoor het graag Gr M.pool Gewenste Oplossing dat ik graag die 4 lloten krijg waar ik recht op heb. Extra informatie hoe krijg ik die 4 loten waar ik recht op heb. Referentie nr 11620480

Alle klachten die gemeld zijn door marijke pool