Klacht: Staatsloterij blijft onbetrouwbaar

op 25 september 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Als deelnemer van de stichting Loterijverlies werd mij dit jaar door de Staatsloterij de gelegenheid geboden om deel te nemen aan de bijzondere trekking en als ik zou afzien van verdere claims, een vergoeding van 40 euro. Hiertoe kon men zich aanmelden op de website van de Staatsloterij.
Op de website kon worden aangevinkt dat men akkoord ging met de vergoeding van 40 euro in ruil voor het afzien van de claim. Dat heb ik gedaan.
De Staatsloterij stuurde mij een mail terug met daarin de bevestiging van mijn aanmelding en de bijbehorende vier lotnummers.
Omdat de 40 euro maar niet gestort werden, schreef ik een e-mail daarover naar de Staatsloterij. Volgens de auto-reply zou ik binnen 10 werkdagen een reactie ontvangen. Er volgde echter niets, toen heb ik na een maand zelf maar gebeld. De mevrouw van de helpdesk verontschuldigde zich en zou mijn vraag doorsturen naar de betreffende afdeling. Na enige tijd kreeg ik een mail, waarin gesteld werd dat er onderzoek was gedaan, dat de bijzondere trekking inmiddels was geweest en ik helaas mij niet had aangemeld daarvoor, net zo min als voor de 40 euro.
Gelukkig had ik nog de mail van de staatsloterij, waarin ik werd bedankt voor mijn aanmelding met mijn deelnemende lotnummers. Aantonen dat dit onderzoek ofwel volledig verkeerd was gedaan, ofwel misschien wel helemaal niet, was dus vrij eenvoudig. Ik stuurde opnieuw een mail met een kopie daarbij van de mail met de lotnummers en opnieuw zou ik binnen 10 werkdagen een reactie ontvangen. Opnieuw heb ik na een maand maar weer zelf gebeld. De afdeling die zich hiermee bezig hield bestaat niet meer, aanmelden voor de 40 euro moest via een andere website dan die van de staatsloterij waar ik dus die vink had geplaatst dat ik akkoord ging en waar nergens een aanwijzing werd gegeven dat je je dan ook nog via een andere website moest aanmelden.
Mijn niet beantwoorde email is nu doorgestuurd aan (….tja, dat weet ik ook niet) en ik moet de reactie daarop afwachten. Die reactie laat zich raden. Het is gewoon vechten tegen de bierkaai.

Ik heb duidelijk aangegeven via de website van de staatsloterij dat ik wilde afzien van claims via Loterijverlies. Ik heb 4 gratis loten ontvangen, maar niet de toegezegde 40 euro. Ik ga niet akkoord met het verhaal, dat de termijn verstreken is, ik heb duidelijk aangevinkt dat ik met 40 euro genoegen wilde nemen.
Tevreden ben ik, als ik eindelijk die 40 euro ontvangen heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jenssmit