Klacht: staatsloterij betaalt prijs niet tijdig of nieteens uit

op 25 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 april heb ik door het automatische meespelen via de staatsloterij (straatje van 10 keer 1/5 loten ) zoals gebruikelijk 10 euro gewonnen (eindcijfers).
Normaal gesproken is dit bedrag binnen enkele dagen op de rekening.
Het is nu 25 april en nog steeds niets op de rekening. Ik heb al twee keer gebeld (ruim een uur wachttijd..) Eerst wordt Pasen als oorzaak aangegeven. Vervolgens geeft men aan dat het aflopen vrijdag is overgeboekt 21 april). Het is nu dinsdag 25 april en nog steeds geen prijs op mijn rekening
Ondertussen is wel gewoon weer 30 euro afgeboekt.
Het lijkt ook nog zo te zijn dat de Staatsloterij reglementair verplicht is binnen een week uit betalen….

Gewenste Oplossing:

Wanneer Staatsloterij mij mailt hoe dit kan.
Uitbetalingsproblemen algemeen bekend maakt en en dit op haar site gaat vermelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klantnummer 12838263