Klacht: sta 3 maal op instagram

op 22 augustus 2017 over Instagram in de categorie Social Media

daar ik 3 maal op instagram sta zie bij lage toe gevoegd , was mijn vraag kunt u er 2 verwijderen en enkel vannerumjos laten staan ik dank u bij voorbaat ( zie profiel foto )

zo dat ik er maar een maal op sta bij instagram

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

Reactie van de melder van de klacht jos vannerum

1 maand geleden - Dag Instagram , daar ik mijn de vraag stel waarom jullie mijn klacht niet behandelen zou ik graag de reden kennen , ik sta daar 3 maal op , bij jullie , jullie sturen mij een email , dat het ene account is verwijderd , en dat ik een nieuw email heb , wat niet klopt , en vragen mij voor een nieuw account aan te maken wat ik doe , en nu sta ik er drie maal op ,en kan die andere niet verwijderen want dan krijg ik de melding wachtwoord onjuist , gelijk ik beschrijf in mijn klacht , jos vannerum - jos.vannerum en vannerumjos waarom is het niet mogelijk om mijn klacht te behandelen en die 2 eerste te verwijderen en alleen vannerumjos te laten , ik op hoop op een gunstig antwoord en dat jullie dit oplossen dank bij voorbaat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jos vannerum