Klacht: Licentie Enscape niet ontvangen

Tom TMOJ op 08 april 2025 over SRT licenties in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 februari 2025 heb ik via SRT Licenties meerdere softwarelicenties besteld, waaronder voor Adobe, AutoCAD en Enscape. De Adobe- en AutoCAD-licenties heb ik ontvangen, maar tot op heden heb ik nog geen Enscape-licentie gekregen.

Ik heb meerdere keren per e-mail contact opgenomen met het bedrijf om dit probleem op te lossen, maar heb nooit een reactie ontvangen. Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en is de situatie nog steeds niet opgelost.

Tot overmaat van ramp lijken hun e-mailadressen inmiddels niet meer bereikbaar: mijn e-mails komen terug als onbestelbaar. Daarnaast is ook de website uit de lucht, wat geen goed teken is.

Ik verwacht op zeer korte termijn een duidelijke reactie én oplossing vanuit SRT Licenties. Zo niet, dan overweeg ik verdere stappen.

Advies aan anderen: wees voorzichtig met dit bedrijf. Tot nu toe is mijn ervaring ronduit slecht: gebrekkige levering, geen klantenservice, en geen bereikbaarheid.

Gewenste Oplossing:

Een levering van de Enscape licentie inclusief een spijtbetuiging van het bedrijf en enige compensatie voor de lange tijd van het niet kunnen gebruiken van de licentie.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SRT licenties

Reactie van de melder van de klacht Tom TMOJ

1 maand geleden - SRT licenties blijkt niet meer benaderbaar. Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, mijn advies is dan ook om niks te kopen bij SRT licenties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SRT licenties nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom TMOJ