Klacht: spullen te goedkoop, dus dan maar exra geld genereren op een andere manier

j.baars op 02 december 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

ik heb een wasmachine met neerzetten op de gewenste plek (9,95 extra)
en een koelvries combinatie bij wehkamp.
alleen als je op een normale manier bezorgd wilt heben (tussen 13:00 en 17:00) dan kost dat 12,95 extra.
anders moet je gewoon tussen 8:00 en18:00 thuiszitten te wachten totdat de bezorger langskomt.
een paar maanden geledem gaven ze gewoon een tijdvak.
dit noem ik afpersing.

als ik 12m95 terug ontvang op mijn rekening en een bos bloemen voor mijn vrouw

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:08 geantwoord

j.baars

Heeft op 13 september 2021 om 20:29 geantwoord

geen oplossing gegeven

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond meneer Baars, het klopt inderdaad dat er nu voor een tijdsvak een vergoeding betaald dient te worden. Ik leg u in een privé gesprek graag uit hoe dit werkt Zou u uw gegevens, zoals e-mailadres en geboortedatum in een privé gesprek willen sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Webcare team Wehkamp.

Reactie van de melder van de klacht j.baars

1 jaar geleden - mijn naam; jeroen baars eerste groenelaan 74A 1901te castricum tel; 0681975926 ik wacht uw reactie af

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, We hebben helaas nog geen privé bericht ontvangen. Voor uw eigen privacy raad ik aan openbare gegevens te verwijderen. U kan de bovenstaande gevraagde gegevens sturen naar [email protected] Zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door j.baars