Klacht: spullen retour gestuurd

[email protected] op 22 februari 2021 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bestelde voldeed niet aan de gestelde eisen. Contact opgenomen met grandado om het bestelde terug te sturen via hun. Alleen reageren ze niet of veel te laat. Omdat ik via Afterpay betaal, en de uiterste datum betaal verplichting al bijna verlopen was hebben wij het artikel terug gestuurd naar de afzender Postbus 7096 Schiedam. Ondertussen een verhoging gehad van Afterpay. Nu zegt Grandado dat we het pakket via hun moesten terug sturen, zal me niks verbazen dat het zelfde adres is als reeds benoemd. Ondanks mail wisseling weigeren ze om de factuur in te laten trekken bij Afterpay. Hun reactie: is niet via ons gegaan.

Gewenste Oplossing:

Grandado geeft opdracht aan Afterpay om de factuur in te trekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]