Klacht: Spuiten ketchup

Johnsmits op 21 december 2021 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wanneer wij een kleine hoeveelheid ketchup willen serveren moeten wij uiteindelijk zo hard in de fles knijpen dat het hele bord vol ligt (en de tafel en de met stof bekleedde stoel).

Dit komt bij alle flessen voor.

Groetjes

Andere dop

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

1 maand geleden - De heer J. Smits Starrebos 41 2716 JT ZOETERMEER 22 december 2021 Betreft: klacht Remia Tomatenketchtup – doseren is problematisch Geachte heer Smits, Hiermee willen wij graag een reactie geven naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de Remia Tomatenketchup. Onze moderne productiemethodes en continue kwaliteitscontroles staan garant voor een kwalitatief goed product. Hoewel onze producten altijd met de juiste zorg worden bereid, is er in uw geval toch iets mis gegaan. Bij controle is gebleken dat de membraam in de spuitmond niet in het midden bevestigd was waardoor de saus met moeite uit de tube komt. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan de productie – én verpakkingsafdeling zodat afdoende maatregelen genomen kunnen worden om herhaling te voorkomen. Als dank voor uw reactie en ter compensatie ontvangt u per separate post een nieuw product (met de juiste dop!). Met excuses voor het ongemak. Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Remia C.V. Verkoop Binnendienst Afd. Consumentenservice [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Johnsmits