Klacht: sproeiers gas plaat

op 12 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben een mooie gas plaat met glas gekocht. Alleen hebben wij geen aardgas maar propaangas.ikea laat netjes weten in de beschrijven van hun gasplaat met tekening dat de sproeiers vervangen kunnen worden. Wij moesten alleen deze bestellen via de klanten service wat in de beschrijving staat. We zijn 1 met EU behalve dat terwijl Ikea België Frankrijk Duitsland gewoon daar op koken en word er zelfs bijgeleverd. Als je in de polder woont zoals veel mensen heb je propaangas

Als de sproeiers worden geleverd

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 12:57 geantwoord

Hej,

We begrijpen dat jullie de nieuwe gaskookplaat graag willen bevestigen. Helaas weten wij niet om welk artikel het gaat en kunnen wij je niet helpen.

We raden je aan om contact op te nemen via één van onze directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan verwijzen we je ook graag door naar de desbetreffende contactkanalen.

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door kell81