Klacht: Sprintplan

op 09 oktober 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 5 jaar 200,- gulden per maand ingelegt te hebben, uiteindelijk alle inleg kwijtgeraakt.

Gewenste Oplossing:

Eigen inleg terug + de rente hierover

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Aegon

1 maand geleden - Beste meneer Klijnee, Uw klacht heb ik doorgezet naar de desbetreffende afdeling. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van mijn collega's. Vriendelijke groet, Paula Aegon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 16 oktober 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Klijnee,

De afdeling heeft u een brief gestuurd naar aanleiding van uw klacht. Hierin worden om een aantal gegevens gevraagd die u kunt insturen. Omdat u dit rechtsreeks naar de betreffende afdeling kunt sturen, sluit ik hier de klacht.

Vriendelijke groet,

Eric
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Noelia