Klacht: zelden of nooit folders ontvangen

dickyenbea op 26 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Veldhuis, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 26 april 2022

Er is een probleem met de bezorging van folders in een opgedeelde straat, waarbij de even nummers regelmatig hun folders ontvangen, terwijl de oneven nummers dit zelden of nooit doen. Klager heeft meerdere keren contact opgenomen met het bedrijf, maar de bezorgers geven aan dat de oneven nummers niet in hun wijk horen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

wij wonen in een opgedeelde bezorgings straat. even en oneven nummers. de ellende is dat de even nummers altijd netjes bezorgd worden en wij met oneven niet. 1x in de 6weken is geen uitzondering.
Iedere keer andere bezorgers die vertellen dat wij niet in hun wijk horen. Regelmatig klachten doorgegeven.

Gewenste Oplossing:

graag iedere week folders en op tijd, niet als de week al half voorbij is

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 april 2022 om 07:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veldhuis,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

dickyenbea

Heeft op 28 april 2022 om 17:54 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Betere uitleg en nacontrole aan de bezorgers. Het wijk c.q looproute deugd niet .
In onze wijk te veel wisseling van bezorgers, elke bezorger zegt dat dit bij zijn wijk hoort.

Reactie van de melder van de klacht dickyenbea

4 jaren geleden - Hopeloze instelling !!!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM