Klacht: Weer geen reclamefolders

PKS op 15 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 18 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Na onze uitvraag over de folders hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 15 mei 2022

Een consument ervaart herhaaldelijk problemen met de bezorging van reclamefolders door Spotta, vooral bij wisselingen van bezorgers. Ondanks meerdere meldingen blijft de bezorging van folders naar specifieke adressen in de Violenstraat uit, wat leidt tot frustratie over het missen van aanbiedingen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Bij het wisselen van bezorger stopt altijd de folderbezorging. Dit gebeurt altijd. Ik heb hier regelmatig melding van gemaakt, maar niets helpt. Bij weer een andere bezorger stopt weer de bezorging en moet ik weer contact opnemen. Dit begint knap vervelend te worden en is jaren het zelfde. Ik zou zo graag willen dat de verspreider die de folders bij de bezorger afleverd, nu eens goed overlegt met de nieuwe bezorger, dat er ook woningen in de Violenstraat zijn op de nummers 68 t/m 84 en dus niet vergeten worden. Maar niets helpt. Ik blijf maar klagen en een nieuwe bezorger betekent geen folders meer en missen van aanbiedingen. Oh ja met de feestdagen in december, dan weten de bezorgers wel dat daar in de Violenstraat ook nog een paar woningen aan het eind van die straat zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat nu eindelijk voor eens en altijd bij wisselen van bezorger geregeld wordt dat wij apart benoemt worden bij de nieuwe bezorger. Het is toch niet zo moeilijk om tegen die persoon te zeggen let op! Dat stukje Violenstraat hoort ook bij jou wijk

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 mei 2022 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag over de folders hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

PKS

Heeft op 19 mei 2022 om 20:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is niet een goed antwoord van Spotta. Het betreft al vele weken dat er geen folders meer bezorgd worden

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM