Mijn Klacht:
We hebben weer het folderpakket op de Loohoek niet ontvangen. Een slordige bezorger die het wel goed vind.
Gewenste Oplossing:
Dat de folders eens op tijd bezorgd worden, het liefst in het weekend.
Geachte mevrouw Denekamp, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed...
We hebben weer het folderpakket op de Loohoek niet ontvangen. Een slordige bezorger die het wel goed vind.
Dat de folders eens op tijd bezorgd worden, het liefst in het weekend.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 13 juli 2022 om 11:54 geantwoord
Geachte mevrouw Denekamp,
Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.
Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Nogmaals ons excuus voor het ongemak.
Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM