Klacht: Wederom geen folders, klagen nu al 7 weken, klantenservice meld de klacht af zonder verdere actie.

Justine_____ op 13 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 13 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte Justine, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres is...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 13 april 2022

Na meerdere maanden zonder ontvangst van folders heeft de klager herhaaldelijk contact gezocht met de klantenservice van Spotta, maar zonder resultaat. Klachten worden steeds als opgelost gemeld, terwijl er geen actie is ondernomen om het probleem te verhelpen. De klager ervaart ook een onvriendelijke houding van de verkoopafdeling tijdens de gesprekken.

Mijn Klacht:

We ontvangen al een aantal maanden geen folders, zie ook klachtnummer: 1047102, 1044939 en 1045779 op de pagina klacht.nl . Op diverse manieren zoeken we contact maar het blijft vruchteloos. De verkoopafdeling slaagt erin om binnen de 2e keer overgaan op te nemen, maar als je kiest voor klachten wordt zelfs na eindeloos overgaan regelmatig de verbinding verbroken. Het heerschap op de verkoopafdeling reageert niet echt klantvriendelijk als je verteld over de bereikbaarheid. Wordt gewoon BOOS dat je het lef hebt bij hem te klagen. Wat is dit voor een club. Het is de 7e week op 1 rij dat we klagen over het niet ontvangen.

De klachten service van Spotta blijft de klachten maar als opgelost melden terwijl dit niet zo is.
Voor zover wij kunnen beoordelen doen die helemaal niets als voor het oog klachten wegpoetsen terwijl er helemaal niets gebeurd. Is het de bedoeling dat we niet mogen zeuren dat we niets krijgen?

Het lijkt er zeer sterk op dat men niet eens het verhaal leest, gewoon hup afmelden die hap klaar.
Het tussen het mailtje van klacht in behandeling en klacht afgemeld zit maar 1 minuut tijdsverschil !!!

Ze worden betaald om folders te verspreiden, ze zijn hier al een hele poos in gebreke mee.
Ik weet van naast wonende buren dat die ook al op diverse manieren gepoogd hebben een klacht in te dienen. Maar kennelijk is de Klachtenservice daar niet van gediend, er gebeurd niets mee behalve dat de klacht opgelost gemeld word. Een prima manier om het aantal klachten laag te houden, maar wie houd je hiermee voor het lapje? Misschien moeten ze die tijd eens investeren in het rondbrengen van het geen waarvoor ze betaald worden.

Kennelijk worden ook eerdere klachten niet gelezen ondanks duidelijke verwijzingen.
Zie ook klachtnummer: 1044939, 1047102 en 1045779. Elke keer volgt dezelfde respons afmelding.
5282VN 24

Gewenste Oplossing:

Een klachtenservice die ook daadwerkelijk iets doet i.p.v. alleen maar de klachten afmelden.
Een klantenservice die ook gewoon de telefoon aan-neemt en toegeeft dat er meerdere klachten zijn i.p.v. zeggen :Nee hoor we hebben verder geen klachten ontvangen de laatste 3 maanden

Zorgen dat je een bezorger vind die ook daadwerkelijk folders in de bus gooit.

Is het echt noodzakelijkk dat we sociale media of Kassa/Radar moeten gaan inschakelen zodat jullie je werk gaan doen?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 april 2022 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Justine,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Justine_____

Heeft op 17 april 2022 om 09:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is wederom niets veranderd, behalve weer de klacht gewoon afgemeld. Het aanmelden en ontvangen door & bij postNL is erg omslachtig. Bovendien bevat dit niet de zeer gewenste lokale folders, geen oplossing dus.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM