Klacht: reklame folders

M.A.R.J.O. Verheijden Baltus op 13 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 15 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld. De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om de...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 13 augustus 2022

Een klant heeft zich beklaagd over de slechte bezorging van reclamefolders door Spotta. Ondanks dat winkels betalen voor de bezorging, ontvangt de klant al wekenlang geen folders, wat leidt tot frustratie over de organisatie en de controle op de bezorgers. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

goedemorgen

we zijn weken verder en krijgen nog steeds niks wat zijn jullie een slechte organisatie en geen kontrolle op de bezorgers de winkels betalen de hoofd prijs voor de folder bezorging en er komt niks dan kun je zelf je pakket samen stellen zit ook meer als de helft niet in echt SPOTTA

Gewenste Oplossing:

dat ik folders krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 augustus 2022 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld.

De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om de melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

M.A.R.J.O. Verheijden Baltus

Heeft op 30 augustus 2022 om 08:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

nog steeds geen tegen bericht en ook nog steeds geen folders

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM